pühapäev, 3. jaanuar 2010

astu edasi


5 kommentaari:

  1. õnne ikka õnne ja meie eas on vist juba tervis kah tähtis ;) nii, et siis ka tugevat tervist. samas vikerraadiosse on veel vara õnnitlust saata - see on positiivne.

    VastaKustuta
  2. nüüd läks midagi sassi, aga noh eks see õnn ja tervis kuluvad igal ajal ära...

    VastaKustuta
  3. Inga ma tänan Sind südamest :)))))))

    VastaKustuta
  4. nüüd sain aru miks sa mulle õnne soovid? käisid nagis....:)))

    VastaKustuta
  5. mõni päev tagasi sai neist sünnipäevadest räägitud ja noh mul on kõik sassis aastavahetus ja jõul ja nii edasi. ma ei tea mida ma mõtlesin, ilmselt midagi, kui olin kommentaari nö. ära saatnud , siis tuli meelde, et ei ole üldse see inimene - nagi pole süüdi või miks peaks olema? aga vähemasti on ära tehtud, sest ega õigel ajal mul see meeles ei ole. tegelikult on esinenud juhtumeid, kus endagi sünnipäeva ära unustan - mis teha, selline ma kord juba olen....

    VastaKustuta